Reklamace
Někdy se může stát, že se něco nepovede, nebo dopravní služba poškodí Vámi zakoupené zboží. Nezoufejte, se vším vám rádi pomůžeme a dáme věci do pořádku.
Jak postupovat při reklamaci
1. Stáhněte si reklamační formulář: Níže na této stránce najdete reklamační formulář.
2. Vyplňte formulář: Pečlivě vyplňte všechny požadované údaje v reklamačním formuláři.
3. Odešlete formulář:
- Vytiskněte vyplněný formulář, podepište ho a naskenujte.
- Naskenovaný formulář zašlete e-mailem na adresu: info@radostvpisku.cz
- Alternativně můžete vytištěný a podepsaný formulář vložit do zásilky s reklamovaným zbožím.
4. Vyčkejte na instrukce: Po obdržení formuláře vám zašleme podrobné instrukce k dalšímu postupu reklamace.
5. Sledujte průběh reklamace: Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší možné době.
Důležité upozornění: Za okamžik uplatnění reklamace se považuje moment, kdy nám doručíte váš projev vůle o uplatnění práva z vadného plnění.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo nejasností nás neváhejte kontaktovat. Jsme tu, abychom vám s celým procesem reklamace pomohli.
Formulář pro uplatnění reklamace
Prodávající:
Internetový obchod: Radostvpisku.cz
Firma: Iveta Studníková
Se sídlem: Tichá 195, 742 74 Tichá
IČ: 75923912
E-mailová adresa: info@radostvpisku.cz
Telefonní číslo: +420 777 296 199
Reklamaci uplatňuje:
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ................... jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady
...............................................................................................................................................................
Zároveň Vás žádám o potvrzení o uplatnění reklamace a návrh na její řešení na můj e-mail.
Datum obdržení zboží:
Číslo objednávky:
Jméno a příjmení kupujícího:
Adresa:
Email:
Telefon:
V , dne
______________________________________
podpis